Produkto užklausa įtraukta
Norėdami peržiūrėti užklausų sąrašą ir jas
iššsiųsti mums spauskite:

Omron medicinos technika

Fizinio aktyvumu kontrolė

Judėjimo reikšmė sveikatai

Geros savijautos komponentai - tai grožis, grakštumas, puiki savijauta ir gera nuotaika.Tam, kad savijauta būtų puiki ir spindėtumėte per dieną skirkite šiek tiek laiko fiziniam aktyvumui.Mokslininkai nustatė, kad pakankamas fizinis aktyvumas stiprina širdies ir kraujagyslių sistemos, griaučių raumenų pajėgumą, padeda išlaikyti stabilų ir sveiką svorį. Jeigu žmogus neturi pakankamo fizinio aktyvumo, tai atsiranda tokie sutrikimai: raumenų susilpnėjimas, kaulų tankio sumažėjimas, cukraus kiekio padidėjęs kraujyje ir šlapime, nutukimas ir kt.

Fizinio aktyvumo teigiami aspektai:

  1. Fiziškai aktyvaus žmogaus organizmas yra daug atsparesnis ligoms nei žmogaus, kuris fiziškai yra neaktyvus;
  2. Žmogus, kuris daugiau juda tampa žvalesnis, pagerėja nuotaika, geriau įveikia stresą bei depresiją;
  3. Norintiems sulieknėti asmenims siūloma tapti fiziškai aktyviems, nes judančio žmogaus pagreitėja medžiagų apykaita, griaučiau sudeginamos kalorijos;
  4. Sportuojantis žmogus gali daugiau nuveikti darbe ar kitoje srityje, nes sportas suteikia energijos;
  5. Apsaugo nuo širdies ir kraujagyslių, o tai viena iš svarbiausių dalykų, nes visame pasaulyje daugiausiai mirštama nuo šių ligų;
  6. Fizinis aktyvumas sutvirtina kaulus, raumenis ir sąnarius, žmogus tampa fiziškai stipresnis bei tvirtesnis;
  7.  Sportas teigiamai veikia nervų sistemą, padeda susikaupti, sukoncentruoti dėmesį, todėl pagerėja mokymasis ir darbingumas. Nusprendus būti fiziškai aktyviems siūlome nepersistengti. Būtina įvertinti savo galimybes, nes per didelis fizinis krūvis gali pakenkti jūsų sveikatai ar galite patirti traumas, kaip pavyzdžiui: raumenų ar raiščių pat

Walking Style Pro 2.0
Jog Style
Walking Style IV
Walking Style One 2.1
Walking Style One 2.0