Produkto užklausa įtraukta
Norėdami peržiūrėti užklausų sąrašą ir jas
iššsiųsti mums spauskite:

Omron medicinos technika


Walking Style IV




APRAŠYMAS
SAVYBĖS
PAPILDOMA INFORMACIJA
Naujasis Walking style IV apjungia visų pripažintą  3-jų pjezo daviklių technologiją ir naują grakštų dizainą. Jis suteikia galimybę savarankiškai ir individualiai nusistatyti vaikščiojimo rėžimą ar treniruotes ir pagerina vaikščiojimo įgūdžius. Jį paprasta naudoti dėl paprastodizaino. Rinkitės baltos ar mėlynos spavos prietaisą.
  • Trijų daviklių technologija (3D sensorius) gali nustatyti, ar žmogus juda, kokia kryptis jis juda. Tai yra, labai tiksli, mikro elektromechaninė technologija, kuri  naudojama  kai kuriose pažangiose mobiliųjų telefonų sistemose. Lankstus ir universalus naudojimas, žingsniamatį galima nešiotis bet kur, kur Jums patogu (prisegti prie diržo, kišenėje ar portfelyje)
  • Aktyvumo rėžimas. Paspaudus mygtuką, pradedama skaičiuoti naudotojo aktyvumas. Prietaisas apskaičiuos žingsnius, nueitą atstumą, sunaudotos energijos ir sudegintų riebalų kiekį, kiekvienam individuliai, pagal įvestus vartotojo duomenis. Vartotojas kasdien gali pamatyti visus apskaičiuotus duomenis.
  • Aerobikos rėžimas papildomiems pratimams. Žingsniamatis OMRON Walking style IV yra ir aerobinis žingsniamatis, kuris skaičiuoja pastovių žingsnių skaičių. Pastovūs arba aerobiniai žingsniai - yra fiziniai pratimai, kurie mums padeda išlikti sveikiems. Pastovūs žingsniai yra skaičiuojami atskirai, kai nueinama 60 žingsnių per minutę arba daugiau nei 10 minučių iš eilės. Jei bus ilsimasi mažiau nei 1 minutę po ilgiau nei 10 minučių ėjimo be pertraukos, tai bus laikoma kaip “besitęsiantis (ar aerobinis, ar pastovus) ėjimas”. Pvz.: Jeigu Jūs 20 min. eisite, per minutę žengdami 120 žingsnių, iš viso Jūs nužingsniuosite 2400 žingsnių.
  • Žingsniai. Parodo, kiek kasdien nueinate žingsnių. Tai Jus motivuoja kitą dieną padaryti dar daugiau žingsnių.
  • Atstumas. Parodo atstumą, kurį nueinate. Gaunate ataskaitą, kiek kilometrų kasdien nueinate.
  • KCAL. Ekrane parodoma, kiek kasdien papildomai sunaudojate energijos vaikščiodami. Padeda skaičiuoti kalorijas ir laikytis dietos.
  • Sudeginami riebalai. Ekrane parodoma, kiek per dieną sudeginote riebalų (gramais). Su šiuo prietaisu galėsite stebėti, kasdien sudeginamų riebalų kiekį, ir riebalų kiekį, kurio netenkate bėgiojant ar vaikščiojant.
  • Laikrodis. Bet kuriuo metu galite pasižiūrėti, kiek yra valandų, ar kada pradėjote treniruotę.
  • Galimybė pasirinkti matavimo vienetus (svarai – kilogramai, pėdos – centimetrai, mylios – kilometrai).
  • Spaustukas su dirželiu. Vartotojas žingsniomatį gali prisisegti praktiškai bet kur. Spaustukas garantuoja, kad žingsniomačio nepamesite treniruotės metu.

Kiek žingsnių mums reikia nueiti per dieną?


Ilgalaikei sveikatos profilaktikai ir lėtinių ligų pavojui sumažinti kasdien reikėtų nueiti po 10 000 žingsnių. Norint numesti svorį, reikėtų nueiti jau nuo 12 000 iki 15 000 žingsnių per dieną.