Produkto užklausa įtraukta
Norėdami peržiūrėti užklausų sąrašą ir jas
iššsiųsti mums spauskite:

Omron medicinos technika


Jog Style

Padės tau bėgioti. 

 




APRAŠYMAS
SAVYBĖS
PAPILDOMA INFORMACIJA

Naujas patrauklaus dizaino JOG STYLE.

Žingsniamačio veikimo principas pagrįstas nauja OMRON „Active Engine“ technologija, kuri leidžia pamatuoti pratimų intensyvumą nuo vaikščiojimo iki bėgimo ristele ar bėgimo.  Prietaisas veikia su elementu, žingniamačio naudojimo  pradžioje įvedami naudotojo duomenys  ūgis, svoris ir žingsnio ilgis (šie duomenys gali būti keičiami bet kuriuo metu). Pradedant ar baigus  bėgioti paspaudžiamas  Start  mygtukas, po treniruotės galima įvertinti  rezultatus. Svarbu tai, kad JOG STYLE ne  tik matuoja Jūsų aktyvumą treniruotės metu, jis kasdien apskaičiuoja papildomą energijos vartojimą – visus žingsnelius, padarytus vaikštant namuose ar darbe, lipant aukštyn ir žemyn laiptais, vaikščiojant po parduotuves. Taigi  skaičiuoja bet kuriuos Jūsų žingsnius.

Kaip atliekamas skaičiavimas?

Trijų daviklių technologija (3D sensorius) gali nustatyti, ar žmogus juda, kokia kryptis jis juda ir koks judėjimo greitis. Tai yra, labai tiksli, mikro elektromechaninė technologija, kuri  naudojama  kai kuriose pažangiose mobilliųjų telefonų sistemose. Dabar, pirmą kartą, ši technologija pritaikyta skatinant sveiką gyvenseną.

Tai - idealus prietaisas, siekiant  pagerinti ir stebėti Jūsų bėgiojimo įgūdžius. Įveiktą atstumą, vidutinį greitį, treniruotės trukmę ir sudegintas kalorijas galima apskaičiuoti ir be nepatogaus diržo. Labai lengva naudotis. Tik paspauskite Start mygtuką, įsidėkite prietaisą į kišenę ir pradėkite bėgti. Net baigus treniruotę JOG STYLE likusią dienos dalį skaičiuos Jūsų kasdieninį aktyvumą (žingsnius ir kalorijas). Tai - puikus prietaisas, siekiant pagerinti bėgiojimo įgūdžius ir laikantis dietos.

Naujausias OMRON JOG STYLE fizinio aktyvumo matuoklis yra idealus sprendimas tiems, kurių tikslas yra, lengvai viską apskaičiuojant, pagerinti savo bėgiojimo įgūdžius. Matuoklis apskaičiuoja daug svarbių verčių, tokių kaip bėgimo atstumas, bėgimo laikas, pagal tai apskaičiuojamas vidutinis bėgimo greitis ir sunaudotos energijos kiekis. Galima pasirinkti vieną iš dviejų – juodos arba geltonos spalvos.

Kiek žingsnių mums reikia nueiti per dieną?


Ilgalaikei sveikatos profilaktikai ir lėtinių ligų pavojui sumažinti kasdien reikėtų nueiti po 10 000 žingsnių. Norint numesti svorį, reikėtų nueiti jau nuo 12 000 iki 15 000 žingsnių per dieną.